- Realizacja zaproponowanej strategii
- Opracowanie i dystrybucja informacji prasowych
- Odpowiadanie na zapytania mediów
- Inicjowanie publikacji w mediach
- Aranżacja wywiadów z przedstawicielami firmy
- Prowadzenie stałej polityki informacyjnej (biuro prasowe)
- Stworzenie bazy mediów poprzez wyselekcjonowanie grupy kluczowych dziennikarzy z punktu widzenia realizacji strategii
- Opracowanie i aktualizacja bazy danych mediów związanych z branżą
- Stworzenie banku informacji i zdjęć do udostępniania mediom
- Bieżące monitorowanie i analiza rynku mediów
- Opracowanie komentarzy prasowych na temat wydarzeń związanych z rynkiem
- Organizacja spotkań prasowych formalnych i nieformalnych na zlecenie Klienta
- Organizacja wyjazdów dziennikarzy i spotkań / wizyt u Klienta
- Inicjowanie działań z zakresu „Corporate Social Responsibility”
- Opracowanie długoterminowej strategii działań PR
- Wsparcie PR przy wprowadzaniu produktów oraz usług i tworzeniu ich wizerunku
- Bieżące konsultacje z dziedziny budowy i utrzymania wizerunku marki
- Przygotowanie miesięcznego zestawienia publikacji prasowych
- Opracowanie raportu z podjętych działań
-
TRENING MEDIALNY W STUDIO TV
Organizatorzy: Polimedia Partnerzy: Studio filmowe Farat Film
Terminy: wrzesień
Dokładne daty ustalane indywidualnie
Koszt: Promocja 10% zniżki przy zapisie do końca sierpnia
Korzyści: trening praktyczny w warunkach profesjonalnych, zbliżonych do sytuacji rzeczywistych; warsztaty kamerowe w różnych wariantach sytuacyjnych z powtórzeniami i wielopłaszczyznową analizą
Ćwiczenia obejmują m.in.:
prezentacje, autoprezentacje, wypowiedzi do kamery, udzielanie wywiadu, udział w dyskusji, symulacje sytuacji kryzysowych, postępowanie z trudnym rozmówcą.Informacje i zapisy
Magdalena Toboła, tel. 602 398 391 magdatobola@polimedia.eu Podziel się z przyjaciółmi