Standardowe działania PR

  • Realizacja zaproponowanej strategii
  • Opracowanie i dystrybucja informacji prasowych
  • Odpowiadanie na zapytania mediów
  • Inicjowanie publikacji w mediach
  • Aranżacja wywiadów z przedstawicielami firmy
  • Prowadzenie stałej polityki informacyjnej (biuro prasowe)
  • Stworzenie bazy mediów poprzez wyselekcjonowanie grupy kluczowych dziennikarzy z punktu widzenia realizacji strategii
  • Opracowanie i aktualizacja bazy danych mediów związanych z branżą
  • Stworzenie banku informacji i zdjęć do udostępniania mediom
  • Bieżące monitorowanie i analiza rynku mediów
  • Opracowanie komentarzy prasowych na temat wydarzeń związanych z rynkiem
  • Organizacja spotkań prasowych formalnych i nieformalnych na zlecenie Klienta
  • Organizacja wyjazdów dziennikarzy i spotkań / wizyt u Klienta
  • Inicjowanie działań z zakresu „Corporate Social Responsibility”
  • Opracowanie długoterminowej strategii działań PR
  • Wsparcie PR przy wprowadzaniu produktów oraz usług i tworzeniu ich wizerunku
  • Bieżące konsultacje z dziedziny budowy i utrzymania wizerunku marki
  • Przygotowanie miesięcznego zestawienia publikacji prasowych
  • Opracowanie raportu z podjętych działań